PB95 5,45
PB98 5,72
ON 5,29
LPG 2,53
24 listopada 2006 01:00

Verona

Nie wiem, co ma znaczyć tytuł kolejnej produkcji Adrenaline Motorsport Warsaw, ale klip ogląda się bardzo przyjemnie.

99Komentarze

Adrian251 13 maja 2014 17:28
0 0 0
OGIEŃ OGIEŃ i jeszcze raz ogień
Adrian251 13 maja 2014 17:28
0 0 0
Rozumiem was
HWDP 13 maja 2014 17:11
0 0 0
na zawsze HWDP tak zostałem wychowany :)dobry filmik . Pozdro dla wszystkich jednośladów prócz skuterów bo ci co mają skutery to sa pedałami a pedałów trzeba tępić ( yamaha DT 125 , XT 600 , fz6 ;)moje moto
HWDP 13 maja 2014 17:11
0 0 0
na zawsze HWDP tak zostałem wychowany :)dobry filmik . Pozdro dla wszystkich jednośladów prócz skuterów bo ci co mająskutery to sa pedałami a pedałów trzeba tępić ( yamaha DT 125 , XT 600 , fz6 ;)moje moto
dm17 13 maja 2014 17:02
0 0 0
Misiek pierwsza klasaFilmik-ful wypas!!!!
devil dr 13 maja 2014 17:01
0 0 0
filmik ok tylko wagony mogli by zaslonic bo sytuacja z niebieskim subaru sie powtorzy nie zycze.pozdro
tartar 13 maja 2014 16:57
0 0 0
fajnie by było jakby było pare wyscigów pozdrawiam filmik #1 ale gdyby nie maszyny to nie dałbym #1
do typa co sie przypierdziela do ubioru tego gosci 13 maja 2014 16:56
0 0 0
Przypierdzielasz sie bo pomimo tego ze ma jak to gadasz dres i trampki to ma maszyne ktorej mu zadzroscisz i pewnie to Cie tak gryzie a faktem który Cie dobija pajacu jest to ze nawet jak bys mial taki motor to ty bys nie zrobil niczego z tego co robi ten koles bo jestes tylko silny w gebie i nic wiecej hehe siadaj przed pleya/ pusc sobie jakies moto GP czy inne pierdoly na ktorych sie szkolisz / ubieraj kombinezon kask i buty ochronne zeby cie pad nie pokaral i graj sobie nie w dresie i nie w trampkach.
do mera hehe 13 maja 2014 16:56
0 0 0
Mer to EVO o ktorym mowisz ze goscie ze slaska nim szaleja to ma w papierach subaru impreza wrx sti hehehe i mozesz nawet to sprawdzic za pomoca ogladniecia tego jeszcze raz z dzwiekiem bo oni tam co 2 slowo sie podniecaja ze jada subaru hehhee pozdro ;p
pIkI 13 maja 2014 16:56
0 0 0
Pełen respect ;] zajebiste sa takie klimaty .. xD :) lubie czasem tak poszalec .. :))
pIkI 13 maja 2014 16:56
0 0 0
prosił bym o tytuł od myzyczek wszystkich tam przedstawionych vardzo z gory dziek iwielkie ?? czEkam na Odp.. ????
pIkI 13 maja 2014 16:56
0 0 0
Od 3 : 00 do 3 : 30 jest wyjebany moment muzyczki ze chuj .. !! wyjebane .. zapodajcie mi tytuły muzyczkek tych bede bardzo wdziwczny .. wyjebane utworki .. !! ze huj Q_q
gość 13 maja 2014 16:56
0 0 0
nie wiem co ma przedstwaiac to wideo ale raczej nie streetracing. Oczywiscie wszyscy wiemy ze tego typu filmów z prawdziwą adrenalina nie publikuje sie. Dlatego nie rozumiem celu zamieszczania takich prezentacji.Odniosłem wrażenie ze adrenalina dla warszawiaków jest jezdzenie EVO po parkingu czy tez lekki poslizg 320. W zaden sposob oczywiscie nie podwazam umiejetnosci kierowców z filmu ale wolal bym zobaczyc co robia poza kadrem. Pozdrawiam :)
gość 13 maja 2014 16:55
0 0 0
Pomiędzy 7:26 a 7:42 to było u mnie nagrywane na Utracie ;] Pozdrowienia dla Motorsport Warsaw i nie mogę się doczekać wiosny...;]
gość 13 maja 2014 16:55
0 0 0
kiepskiekolesie na motorach to jeszcze ale samochody to .......dres i buma
Poprzednia Następna 1 2 3