PB95 5,14
PB98 5,44
ON 5,09
LPG 2,59
10 października 2009 02:00

Auto dnia: Seat Cordoba

Pakowny i tani.

Seat Cordoba to dobra propozycja dla młodej rodziny szukającej taniego i solidnego auta. Samochód ma spory bagażnik, praktyczne 4-drzwiowe nadwozie - czyli najważniejsze atuty rodzinnego auta. Pojazd w podstawowej wersji z silnikiem 1,4 o mocy 60 KM ma słabe osiągi, ale za kierownicą sprawia wrażenie dużo szybszego, niż jest w rzeczywistości. Motor wykazuje spory apetyt na paliwo, ale można temu łatwo zaradzić, bo Cordoba bardzo dobrze znosi instalację LPG.

http://www.najauto.pl/ogloszenie/498253/seat-cordoba/

seat seat cordoba

13Komentarze

Gość 13 maja 2014 19:11
0 0 0
Mam te auto już 10 lat od 6 jeżdżę na LPG ,w trasie do Chorwacji z pełnym obciążeniem bagażnika i 5 osób w załadunku ,prędkość max 176km/h i co zatkało na 60KM silnik 1,4 na gazie .Te auto może jest wolne ale jak się już rozkula to można pośmigać .Najlepiej na słowackich górach ,ciemno ,mgła ,deszcz ,burza przed tobą jakiś cwaniak w Ferrari i się boi wyprzedzić cysterny ,a seacikiem na 3 i wtedy czuć te auto.Nie liczy się auto tylko umiejętności .Auto wogóle się nie psuje do tego można przejechać setki tysięcy kilometrów .
Gość 13 maja 2014 19:08
0 0 0
Oj mylisz się kolego troszeczkę. Mam taki sam silnik w Ibizie. Co prawda nie jest jakimś demonem, ale dla spokojnej jazdy mi wystarcza, a spalanie jak ktoś napisał, w trasie da się osiągnąć 5,5. Mój teraz ma 170 tyś. km. i nie widać przed nim za bardzo żadnych problemów. Niedawno rozmawiałem z właścicielem kombi z tym silnikiem (Cordoba Vario) i mówi, że większych remontów nie robił, a miał ponad 270 tyś. km. ;)
Gość 13 maja 2014 19:08
0 0 0
Paliwozerny? Kartasie Ty chyba nigdy nie miales z tym motorem nic wspolnego. Owszem potrafi duzo spalic pod duzym obciazeniem np przy pelnym zaladunku i wtedy faktycznie jest mulowaty. Ale w jezdzie na codzien silniczek nawet daje rade, w trasie spokojnie mozna zejsc ze spalaniem 5.5litra a jest trfaly i praktycznie bezawaryjny - jedyne co tam moze sie zepsuc to modul zaplonu po ok 200tys km. Przebiegi rzedu 300-400tys km nie robia na nim wiekszego wrazenia i jak na maly silnik jest to swietny wynik.
Gość 13 maja 2014 19:08
0 0 0
PO TYM PRZBIEGU TO TEN SILNIK w mare cieżkim aucie jak to bedzie potrzbował nakładu finansowego tak ze 20% ceny zakupu to jest już przbieg okresu napraw kazdeog auta
Gość 13 maja 2014 19:08
0 0 0
drogie to te autko nie jest a wyposażenie jak na tamte czasy i klase autka jest ok a silnik wcale niejest taki zły
Gość 23 kwietnia 2013 22:50
0 0 0
Panowie motor 1,4 może i jest słaby ale młoda rodzina potrzebuje raczej auta oszczędnego a nie bolidu formuły jeden dlatego tego auta nie kupią rajdowcy a do spokojnej jazdy jest ok.
Ludwik 23 kwietnia 2013 22:50
0 0 0
Ludzie myslcie!!! Przeciez cordoba to nic innego jak polo w sedanie! Wiec dlaczego do polo taki silnik pasuje a do cordoby juz nie? A ze stare niemieckie silniki sa paliwozerne i zamulone to juz inna bajka. Pokazany tutaj egzemplaz troche za drogi jak na male kiepsko wyposarzone i wykonczone wozidelko
Gość 23 kwietnia 2013 22:50
0 0 0
1.4 ostro muli i dużo pali, wiem, przez rok takiegoż użytkowałam
vip 23 kwietnia 2013 22:50
0 0 0
zeczywiście za slaby jak na ten samachód
Gość 23 kwietnia 2013 22:50
0 0 0
ja mam polo z silnikiem 1.4 (60km 6N) no i muszę przyznać że do polo ten motor jest taki w sam raz (ale szału nie ma), ale do cordoby będzie za słaby.