PB95 5,27
PB98 5,56
ON 5,15
LPG 2,58
Mateusz Klimek | 16 stycznia 2014 06:00

Nowa Syrena z Kutna. Lepsza niż Nowa Warszawa?

1/5

Dobrze znamy projekt New Warsaw. Niedawno inny polski samochód doczekał się swojego najnowszego wcielenia. Oto współczesna wizja popularnej Syrenki według specjalistów z Kutna.

W pracach nad projektem brało udział kutnowskie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Polfarmex S.A. i AMZ-Kutno Sp.zo.o. Koordynatorem prac, które rozpoczęły się w 2011 roku, została Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A.

Źródło: pgkutno.pl

Poprzednia Następna

Rzeczywiście – samochód do złudzenia przypomina poczciwą Syrenę sprzed lat. Praktycznie wszystkie detale, także nawiązują do pierwowzoru – wystarczy spojrzeć na przednie kierunkowskazy, klamki czy tylne lampy. Jedyne co (przynajmniej) nas razi to kołpaki zamontowane na aucie. Miejmy jednak nadzieję, że z czasem zostaną one zastąpione innymi, bardziej stylowymi i pasującymi do charakteru pojazdu.

polskie samochody nowa warszawa projekt syrena nowa syrena warszawa

178Komentarze

stary 14 maja 2014 14:03
0 0 0
jakim trzeba byc matolem aby pomylic syrenke z fiatem bo co lampy podobne w mini tez takie sa och gdybu sie to udalo produkowac to ten chlam zagraniczny moglby te swoje pierdziadelka pakowac i sie wynosic ale czy w tym kraju cos jeszcze uda sie zbudowac oprocz klotni
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Z zewnątrz piękna, ale skoro na zewnątrz można było zrobić coś w sumie nowego, czemu to wnętrze jest takie "gołe"?
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Gdyby nie rząd który wyprzedaje naszą całą Polske to dzisiaj zapewne takimi autkami byśmy sie poruszali :(
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Linia mniej wiecej ok, ale przód jest beznadziejny. W syrence muszą wystawać światła przednie. Tzn troche opadają ale maska znacznie niżej. Dodatkowo nie mogą być tak ścięte - muszą patrzeć na wprost a nie jakimś zezem. to samo dotyczy kierunków, może warto by je zrobić ew. szersze tzn z przodu przechodzące nieco na bok. Generalnie przód to tania podróbka Fiata 500L. Warszawa generalnie jest do d..y. Jakiś toporny gniot niedorobiony z infantylnym przodem a oryginalna W-wa była masywna ale miała dużo finezji. Podsumowując obydwa projekty to jakieś designerskie koszmary, wyglądają jak naprawdę tanie chińskie podróbki. Nie wiem dlaczego ci "designerzy" na siłę zmieniają to co się podoba i decyduje o tym, że o tych samochodach ludzie myślą z sentymentem. Chyba chcą się wykazać ale tylko się ośmieszają. Ciekawe co by było jakby Porsche przer
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
obił 911 ?
Gość 14 maja 2014 14:02
1 1 0
WIdać że jest nieproporcjonalna i ciężka
mack 14 maja 2014 14:02
-10 0 0
WIdać że jest nieproporcjonalna i ciężka
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
trochę kiepsko dobrany podkład muzyczny.. niczym po wyjściu młodej pary z kościoła przy składaniu życzeń :D
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Ładne ma kołpaki :)
Gość 14 maja 2014 14:02
1 1 0
jak chca to produkowac to niech popracuja nad wygladem bo jak nie to znowu wyjdzie samochod kupa z polski...
Gość 14 maja 2014 14:02
1 1 0
Niewypał moim zdaniem nijaka samoróbka.
Gość 14 maja 2014 14:02
1 1 0
no i wyszedł im niezły knot. dziwię się tym którzy tego nie dostrzegają
Gość 14 maja 2014 14:02
2 2 0
Zastanów się klocu co ty piszesz. Czy ty jak idziesz do kina i nie podoba ci się film to sam zasiadasz za kamerą i robisz lepszy??? Każdy ma prawo skrytykować, inaczej wszystko musiałoby być super!
marcoss 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Czepiacie sie na jakich kolas stoi.. Przeciez to dopiero prototyp, wiec postawili na jakichkolwiek kolach. Autko naprawde piekne, i bede sie modlic zeby weszlo do produkcji ;)
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
No to szału nie ma. Potęga dzięki temu raczej nie będziemy. Po za tym kumplami się nie pochwalisz