PB95 4,49
PB98 4,75
ON 4,59
LPG 1,89
Mateusz Klimek | 16 stycznia 2014 06:00

Nowa Syrena z Kutna. Lepsza niż Nowa Warszawa?

1/5

Dobrze znamy projekt New Warsaw. Niedawno inny polski samochód doczekał się swojego najnowszego wcielenia. Oto współczesna wizja popularnej Syrenki według specjalistów z Kutna.

W pracach nad projektem brało udział kutnowskie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Polfarmex S.A. i AMZ-Kutno Sp.zo.o. Koordynatorem prac, które rozpoczęły się w 2011 roku, została Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A.

Źródło: pgkutno.pl

Poprzednia Następna

Rzeczywiście – samochód do złudzenia przypomina poczciwą Syrenę sprzed lat. Praktycznie wszystkie detale, także nawiązują do pierwowzoru – wystarczy spojrzeć na przednie kierunkowskazy, klamki czy tylne lampy. Jedyne co (przynajmniej) nas razi to kołpaki zamontowane na aucie. Miejmy jednak nadzieję, że z czasem zostaną one zastąpione innymi, bardziej stylowymi i pasującymi do charakteru pojazdu.

warszawa polskie samochody nowa warszawa projekt syrena nowa syrena

214Komentarze

samica 14 maja 2014 14:03
0 0 0
obyś nie miał racji, też tego się obawiam, czytałem wiele o polskiej motoryzacji,w latach komuny, że ruskie że coś tam, nie mieli szans na projekt dla mnie super syreny 110, silników OHV tam a teraz ? k....a że by nie kląć korupcja, łapówkarstwo, wszystkie projekty gnoją, Polak z obywatelstwem Kanadyjskim wzioł się za to i co? chciał bym żeby ten projekt wypalił, pozwólmy mieć chodź jedno auto nasze rodzime panie Tusk!!!???
Max 14 maja 2014 14:03
1 1 0
Ludzie, jesteście dziwni. Narzekacie, że nie ma polskiej motoryzacji, nic się nie dzieje a gdy wreszcie pojawia się nadzieja wszystko krytykujecie. Wszystko wam się nie podoba. Sami jeździcie 20-letnim szrotem za 1,5 tysiaka a krytykujecie taki projekt? Polacy to dziwny naród. Rozumiem, że każdy ma inny gust ale niektóre komentarze są bezsensowne. Ludzie, nikt wam nie dogodzi!
Lelo 14 maja 2014 14:03
1 1 0
Brawo AMZ! Wreszcie ktoś w Polsce ruszył głową. Najważniejsze, że jest to firma, która już produkuje pojazdy i ma w tym doświadczenie. Mam nadzieję, że produkcja wypali i będzie to auto na które będzie stać Kowalskiego, który zamieni Skody Fabie, Vw Polo czy Fiaty Punto czy 500 właśnie na Syrenkę.
Gość 14 maja 2014 14:03
1 1 0
Z******ty pomysł. Trzymam kciuki za ten projekt. A dla malkontentów- to jest prototyp, felgi w tej fazie są najmniej ważne. I jeszcze jedno, przypomnijcie sobie skodę Felicję sprzedawaną 15 lat temu i popatrzcie na dzisiejsze Octavie, Superb i Yeti.Dajcie ludziom pracować.Pozdr
Gość 14 maja 2014 14:03
0 0 0
Przydałyby się, tak jak w starej, trójkątne obracane szybki przed szybami w drzwiach. Proste do zrobienia, a pomaga w ograniczeniu hałasu przy jeździe z uchylonym oknem. Tylko jest chyba jakiś problem z zabezpieczaniem antywłamaniowym.
Gość 14 maja 2014 14:03
0 0 0
Ale takim liftingiem Photoshopowym przeciez sie nie pojedzie - niestety...
inzynier 14 maja 2014 14:03
0 0 0
Zadnej Warszawy zadnej Syreny nie bedzie. Za duza konkurencja w swiecie jest w samochodach. Nasz przemysl stracilismy bezpowrotnie.
gościu 14 maja 2014 14:03
1 1 0
Podobna całkiem do niczego
stary 14 maja 2014 14:03
0 0 0
jakim trzeba byc matolem aby pomylic syrenke z fiatem bo co lampy podobne w mini tez takie sa och gdybu sie to udalo produkowac to ten chlam zagraniczny moglby te swoje pierdziadelka pakowac i sie wynosic ale czy w tym kraju cos jeszcze uda sie zbudowac oprocz klotni
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Z zewnątrz piękna, ale skoro na zewnątrz można było zrobić coś w sumie nowego, czemu to wnętrze jest takie "gołe"?
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Gdyby nie rząd który wyprzedaje naszą całą Polske to dzisiaj zapewne takimi autkami byśmy sie poruszali :(
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
Linia mniej wiecej ok, ale przód jest beznadziejny. W syrence muszą wystawać światła przednie. Tzn troche opadają ale maska znacznie niżej. Dodatkowo nie mogą być tak ścięte - muszą patrzeć na wprost a nie jakimś zezem. to samo dotyczy kierunków, może warto by je zrobić ew. szersze tzn z przodu przechodzące nieco na bok. Generalnie przód to tania podróbka Fiata 500L. Warszawa generalnie jest do d..y. Jakiś toporny gniot niedorobiony z infantylnym przodem a oryginalna W-wa była masywna ale miała dużo finezji. Podsumowując obydwa projekty to jakieś designerskie koszmary, wyglądają jak naprawdę tanie chińskie podróbki. Nie wiem dlaczego ci "designerzy" na siłę zmieniają to co się podoba i decyduje o tym, że o tych samochodach ludzie myślą z sentymentem. Chyba chcą się wykazać ale tylko się ośmieszają. Ciekawe co by było jakby Porsche przer
Gość 14 maja 2014 14:02
0 0 0
obił 911 ?
Gość 14 maja 2014 14:02
1 1 0
WIdać że jest nieproporcjonalna i ciężka
mack 14 maja 2014 14:02
-10 0 0
WIdać że jest nieproporcjonalna i ciężka